25 May 2010

kureng sehat :[

salam..

 
ari ne sya kurang sihat pulak..selesema..mcm maw demam p0wn ada..nafas p0wn terasa panas2..he3..maybe sbab kurang tdur..tyme2 exam ne tawn sya rasa berbeza bt0l ngan exam sbelum ne..law sebelum ne xda la struggle smpai cm skrg ne..sehari tidur 5 jam ja..besa nya law dulu2..tdur yang paling penting..ha7..masa makan p0wn tia teratur sua..badan ne p0wn rasa cam banyak angin..haiyy..maybe ada kesedaran sua kan..SPM ne tawn.."SPM hanya sekali"..saya ingat t0e..he3..so..saya maw mengingatkan ngan suma yang baca blog saya ne..ingat taw.."PELUANG HANYA DATANG SEKALI"..mcm jugak SPM..SPM ne la penentu masa depan kita..bidang kerjaya kita..suma p0wn mesti taw kan..once again..saya maw pembaca2 blog WHiTE DRESS ne mendoakan sya (empunya blog) supaya berjaya dalam kehidupan wal dunia n akhirat..amin..he3..

ow ya..sambung entry sebelum ne psal crita HOT t0e..c antoo bhaa..punya la..tyme rehat tadi..c anto ngan dya pny bf t0e..dating dkat tangga..ngam2 pulak sya ngan kawan saya maharani..lalu situ..then saya cakap la.."maha..tepi2 sikit..ada orang t0e.." saya tarik ke tepi la c maha kan..then maw taw pa p0mpuan sengal t0e cakap..??? "haa..taw p0wn"..lebih kurang cam t0e la..eeeee..geramm nya saya ngan minah pendek kemeto'ot t0e..!!

nasib ja la ada bf dya ct0e..law tidak..erghh..taw la dya nasib nya..macam sya maw cili2 ja mulut dya t0e..ee..setakat c FAWWAZ t0e..?? apa la sangat..euw!! yucks..disgusting..!! law sya sua ludah..sya tia jilat balik taw HASMIRAH..!! no way la sya maw ambik c buduh t0e dari kaw..perasaan mu jak t0e..ada ka pt0t dya cakap saya ne "kekasih x d anggap"..allah..punyala kurang ajar..dya pikir sya ne terhegeh hegeh maw ngan c fawwaz t0e..tolong la malaysia..banyak lagi orang lain 10x jauh lebih bagus dari c fawwaz t0e..macam tajuk lagu band KERTAS la pulak kan..? KEKASIH TAK DIANGGAP..

law saya n frenz lalu kelas dorang yang sentiasa berkepit macam belangkas t0e kan..mesti kami nyanyi lagu t0e kuat2..law saya sndiri ja..nemaw sya nyanyi..bukan takut..sebab ada alasan lain..t law sya nyanyi sndiri2..mesti dya cakap.."sedar p0wn..ha7"..itu namanya membuduhkan diri sendiri..so..pandai2 la maw hidup..mesti dya ketawa kan sya law saya nyanyi lagu t0e sendiri2 kan..?

ermm..stop wit ol of dat..juz want to tell ol of u..readers of dis blog..never ever say anything that can make another person "bacat"..u ol akan bwat dosa besar t0e sbab kasi bacat orang..ha7..t qisas..qisas mean buat baik di balas baik..buat jahat dibalas jahat..he3..ni ja crita terbaru ari ne..mata suda berat..kepala suda pening..hidung suda sumbat..apa tggu lagi..? lets go..sleepin..hu3..nyte everybody in dis world..except the tw0 ekor dat make me bacat today..muahahahaha..sleep tight..have a fantastic dream..!
(-_-)

No comments: