07 January 2014

Hai :)

assalamualaikum and good evening everyone.

its now the time for me to tulis-tulis kisah hidup ku d blog ku di site ku semulaa. feels kind a miss  to write some jugak lah. lama suda nda tulis entry baru. kalau mau bilang behabuk. nda tau lah berapa tebal suda habuk belog ne. haha. sangat nda terurus suda kesiamm. 

hmm. seyesly memang best la bila ada blog. apa yang bikin best nya ne kan. boleh baca balik entry yang dulu2. then kita senyum2 sendiri. sengih2 sendiri. haha. then dalam hati pun cakap. "Oh, begini rupanya aku dulu-dulu". haha. like me la tu. tapi sayang nya. banyak suda ter'missed' memori2 yang best2. sebab malas update blog. haii lahai. kenapa lah malas. haha. time-time exam ne laa baru rajin baru gatal tangan mahu bukak belog. ehh. dah kenape an? haha.

lusa ada paper. final exam semester tiga. paper ke 4. Survey. di mana baru tadi petang saya donlod nota2 yang lecturer bagi. hahaha. and yet I still here buang masa. ndak la p belajar kan. esok malam ne baru kelam kabut. tengok la. haha. its okay. as long as kita faham apa yang di belajar tu. insyaAllah la boleh jugak kita meng"goreng" jawapan kita lusa nnt. hahaha. wish me luck.

haa. ini gambar. ada lah cerita nya kan. cerita nya berbunyi. pokok ne pokok nangka merangkap pokok angkat ku yang aku tanam time duuuuulu first2 masuk UMS. time orientasi. haha. and now saya tahun dua sudah ne. besar macam begini suda pokok ne. last time aku pegi tengok pegi melawat pokok ku ne. guess what. haha. pokok saya lagi tinggi dari saya sudaaaa. aaahh. so sweet kan kami. haha. lucu plak. sama pokok pun boleh jadi sweet. aku jaga pokok ne dari pendek paras bawah lutut sampai lah sikalangg. whaa. best nyaa ada pokok sendiri. this is my first one. and as for me, forester wanna-be. mesti la akan menanam lebih banyak pokok kann. tapi persoalan nya ialah. hidupkah pokok itu? hahahaha. aa-apa lah kan. janji ada okok sendiri sebijik. maka di jaga lah bagus2. hahaha.

suda cerita pasal exam, pasal pokok. nanti lah kalau ada masa lagi baru sambung cerita. aku cerita untuk kegunaan ku di masa hadapan. mau baca-baca balik time bosan. sekian terima kasih. haha

xoxo
D
*publish*

*ikut-ikut si Lisa Surihani* haha. padahal nama satu pun nda da huruf D. hahaha

No comments: