11 November 2014

Kesedaran dan Pengakuan



Assalamualaikum semuaa :D

Hai Haloo. Lain pulak suda mood ku sekarang. Ada cer ne ada cer. Okay. Before that aku mau bagitau lagi. Biar lah banyak kali. Nda bole juga lari dari kenyataan. Aku realize something semalam lepas aku hangout with my senior. Dia ada nasihat aku. Dia cakap begini “kalau lelaki tu betul2 sayang dengan kau. Perkataan busy tu tiada tu” haaa. Nampak tak di situ. Betapa buta nya aku selama ne. hahahaha. Why no one tell me about this before this? Tapi syukur Alhamdulillah juga laa my sis yang memang berpengalaman dalam cinta cintun ne bagi tau aku semalam. Come on. Simple thing. Kenapa lah aku nda terfikir? Hahaha. Sebab dibutakan oleh cinta kali ya. Cinta haktuikk. Hahahaha. Memang paling bodoh suda diri ku ku rasa. Baahhh. Aku mau cakap lagi yang aku memang TAK PATUT tunggu dia lagi. Biar kan lah dia dengan labu2 nya. Sukak hati nya lah mau buat apa suda. Hahaha.

Oke next story mory. Adui lucuu. Hahaha. Begini ceritanya. Ada dulu kan time di KML kan. Matrik Labuan. Kawan ku si Maharani, dia kasi tengok aku satu lelaki ne. dia cakap lelaki tu comel. Jadi aku tengok la. Memang comel. Hahaha. Start from that day baruu aku notice keberadaan nya di KML. Hahaha. Punya lucuuu. Rupanya dia pun sebelum aku kenal dia lagi dia kenal aku suda. Selalu juga tengok2 aku. Ehh. Perasan ka apa ne. tapi betul. Dia bagi tau aku sendiri. Hahahaha. Dia kenal aku time kami ber’Glee’2 d sana KML. Ada pertandingan. He mention about aku nyanyi lagu Rumour Has It. hahahaha. Lawak nyaa. Dia ingat kunun aku nyanyi tu lagu. Dia sukaa. Aigoo. Hahahaha. Lepas tu kan lepas tu kan. Lepas dari aku kenal dia dari Maha tu. Ada la kami telimpas time bekeliaran di KML tu. Hahahah. Lol. Aku kan direct punya orang. Aku ‘Hi’ la dia. Trus excited. Astagaa. Hahaha. Malu juga la. Tapi sebelum ne biasa suda kan hai2 orang. So biar lah. Peduli apa. Hahaha. Lepas tu kan. Kali kedua kami belimpas. Dia lagi yang ‘hai’ aku dulu. Naa. Punya la aku melompat dalam hati. Di hai oleh orang comel. Hahahahaha. ‘hai ayu’. Ohemjii. Hahahaha. Naaa kan. Punya laa aku terobek kenangan silam.

Baru ba juga dia mengaku dia pun suka tengok aku dulu. Sebab aku upload cover aku nyanyi lagu distance di fb. Trus semalam dia wish goodnight. Ehh. Lama suda dia nda wasap. Tiba2 ada. Naaa. Heran sekejap. Rupanya sebab mau give a comment about the cover that I made last night. Yawww. Hahaha. Okay nampak tak yeksaited di situ. Hmmm. Lol. Nanti bulan satu dia balik sini Sabah. Kami mau duet kunun buat cover lagu. Di Kundasang. Sambil buat video klip. Ehh. Hahahahaha. Kilik. Oke lahh. Itu sajaa cerita saya. Nanti kita cerita lagi yaa. Saya ne kadang rajin kadang malas mau update belog. Hmm. Kalau ada cerita tu. Ada mood. Ada la tu entry baru. Kalau xda. Berhabuk lah jawabnya belog ne. hahaha. Kepada readers semua. Thankyou sebab luang mas abaca cerita kehidupan suka duka nangis tawa gurau senda. Hmm. Hahahahahaha. Thanks a lot :D


Have a nice day !

No comments: