25 February 2015

Aku tekad!

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh semua fellow friends.

Hi! Hi! Si fazleeayu ne namanya, mulai hari ini berazam. InshaAllah. Dengan nama Allah ingin merubah kehidupan sungguh2 untuk lebih maju ke hadapan. InshaAllah. Aminn. Dengan ada nya spirit, semangat macam gini. InshaAllah. Minta2 Allah permudahkan jalan yang aku pilih ne. Niat paling utama is bantu keluarga. Sooner, I will join satu bisnes yang aku rasa yakin boleh merubah kehidupan aku lepas ne dengan syarat aku usaha dan istiqamah untuk terus berusaha. I will never ever give up once I join this bussiness. I already set my own goal. Tinggal mau buat ja lagi. BUT! I will also not going to abaikan my study. InshaAllah I will finish my degree jugak. Amin. Dengan izin Allah. Aku yakin aku boleh. Sebab aku tau I can do better and better and better! Yang penting USAHA DOA DAN TAWAKAL. Saya tidak boleh malas malas. Tidak boleh! Tabouleh. Hahahaha. Eh. Serius. Serious talk. Serius mau jadi lebih baik. Allah suka kalau orang berusaha. Allah akan bantu. Walau apa pun cara nya. InshaAllah Aku yakin :)

2 comments:

E'in said...

in shaa Allah amin.. good luck awak.. :)

Obat Mioma said...

semoga dengan tekad kuatnya tercapai semua niatannya