25 March 2010

tik tok

esok adalah hari yang amat mendebarkan bagi saya kerana esok saya akan menghadapi ujian menunggang motorsikal dengan Jabatan Pengankutan Jalanraya (JPJ).. hu3..setelah saya "kandas" dalam ujian yang pertama atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan seperti  lampu motor yang saya gunakan semasa menunggang..wui..skema nya ayat sya sejak tadi ya? ha7..

sambung2..anu bhaa..lampu mtor yang saya pkai ari t0e tia hidup..jadi failed la..padahal memang lampu motor yang disediakan t0e memang tia hidup..ish! buduh nya t0e pegawai..ingat kita ne banyak duit ka maw bayar balik2 t0e test..aish..tia sukak nya sya..sya tell ma abah la..trus abah pegi jumpa orang yang kerja di institut memandu (IM) t0e..

abah sya mengadu la psal lampu motor t0e..sbenarnya memang tia hidupkan..trus pihak dorang ckap..sengaja di biar..dorang maw teok keprihatinan penunnggang ngan keadaan motor..something like that laa..aw?? tidak kah budu d ct0e?? kawan sya awang ezameer p0wn kena jugak..tdi tyme d scewa kmi crita2 psal ne..dya p0wn ada test jugak esok..sma2 la kami t0e..kering nya laa..ha7..sabar jak la..t0e ari ngan c ansar..esok gan c awang pulak..bagus la..ada kawan failed...ha7..

t0e ari saya ujian kan...pegawai JPJ nya garang o0w..tia brani sya maw btaw dya psal lampu motor t0e..cuba la sya branikan..lulus sua sya t0e..hu3..tinggal satu markah jak lagi..hmm..tia pa la..bwat yang terbaik jak esok..ULBS p0wn esowk jugak..naa..matai..ha7..dats all for diz entry..pye2


-fazleeayu-

No comments: