30 October 2012

H A P P I N E S S :)


Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

Hyee. Mari mari dengar cerita saya. Kalau baca post sebelum ne. dengan jangka masa yang sangat-sangat lah pendek. Memang kamu kamu dan kamu boleh cop saya ne macam macam. Tapi inilah kebenaran nyaa wahai rakan sekalian. Haha. I’m happy now. I have my love now. My new love. I don’t want to talk about my past love anymore okey? I had found my sweet talker ! haha. Mahu tahu ka? Diaa. Suuuwwiiitt sangat sangat. Belum pernah aku jumpa lelaki macam dia. Selepas aku jumpa dia. Kenal dia dengan lebih rapat. Semakin hari semakin laa kuat aku rasa perasaan sayang ku sama dia. Auww. Haha. Malu pula jadi nya :P



Memang terlalu singkat la masa nya untuk aku jumpa orang baru yang akan menyerikan, membahagiakan, membuat aku ketawa, membuat aku senyum senyum sendiri dan baaanyak lagi laa. Haha. Terima kasih sebab mengembalikan senyuman d bibir ku. Walaupun status kita sedang blur-blur. Haha. Tapi kau lah juga yang paling sweet. I know that you really deeply love me. Same goes here. I love you so much. Aku pun ndak habis fikir. Cepat nya aku boleh jatuh cinta lagi. Tapi aku rasa. Kalau orang lain berada di tempatku. Orang tu pun mesti jatuh hati dengan kau sebab kau sangat sweet dan penyayang. Amboii. Macam aku promoter pulak sudah ne. haha.




Baru baru ne aku ada Tanya dia. “kita ne apa juga?” haha. Gila kan aku sampai tanya soalan begitu sama dia. Aku bha yang menanya. Aigoo. Haha. Terus kan. Dia jawab. “ndak tahu la.blur-blur.” Haha. Kilik kan jawapan nya. Sot. Then aku cakap “oke la”. Dya cakap “okee. Jangan blur-blur sama orang lain yaa”. Haha. Alahai my sweet talker.  Aku tahu masi belum nampak sweet nya d situ. Haha. Tapi apa apa pun biar aku jak yang tahu macam mana sweet nya dia. Lagi sweet dari aku weii. Malu aku jadi perempuan. Haha :D




To my dear Mr. AZ7,
                Don’t hurt me like I have experience before okay? I know you can make me happy at most of the time. I hope that you keep on being sweet sampai kita tua. I love you because of you. Hope we can learn everything together. Get through everything together. Do crazeee things together.  Laugh together. Feel happy together. Even cry together okay? We have our spot to achieve right? We must achieve it together. Success for our self, our parents and our families. Finish our degree. That is the most important thing. Even you far across the sea in the Peninsular Malaysia now, I can feel you near towards me. Aisehman. Haha. I love you and only you. Aku bersyukur sebab jumpa lelaki baik macam kau. Lelaki memahami macam kau. Lelaki yang boleh buat aku bahagia. Yes. The words we always say. BAHAGIA. BELIEVE. I believe in you. Itu setjak. :D



p/s : entry ne sepatut nya d post about 2 weeks ago. haha :D

No comments: