10 October 2012

curhat II


Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh.

Apa khabar kalian? Sihat ? harap-2 begitu la kan. Ermm. Aku rindu dia. Aku selalu teringat dia. Kenapa tu ya? Aku yang mau putuskan hubungan kami. Tapi sekarang ? aku pulak yang rindu sama dia. Tidak dinafikan. Memang banyak la kenangan ku dengan dia. Banyak betul. Huu. Kalau aku tengok barang2 yang pernah dia bagi. Sayu hati ku. Sikit lagi menitiskan air mata. Tapi aku fikir balik. Untuk apa? Aku yang buat keputusan ni. Jadi aku ndak boleh mau suka-2 jak buat apa2 tanpa memikirkan perasaan nya kan? Huu. Sunyi. Kosong.

Mau tahu ka? Semakin ramai yang mengurat aku. Semakin aku ingat dengan dia. Memang bunyi nya macam berlagak. Macam borro bilang orang tawau. Macam poyo org semenanjung cakap. Tapi btl. Semakin ramai. Semakin ingat dengan dia. What you have done to me oh dear? Hati ku sekarang memang tertutup rapat. Tiada yang nama nya mau cari pasangan. Memang tidak. Tiada niat. tapi kalau tengok2 orang hensem boi tu memang biasa la kan. Haha. Tapi cukup setakat tengok. Tiada niat lain. Sekali lagi aku tegaskan di sini.
Macam mana aku mahu fikir soal cinta ne. kalau assignment memang berlambak yang perlu disiapkan. Dengan mid exam lagi yang ndak lama mau datang. Huu. Mesti focus ! wajib. Haha. Aku ndak mahu bha ne stress-2. Aku mau happy-2 ja. Tapi sekarang aku dapat rasa yang perangai aku berubah sedikit demi sedikit. Tidak macam dulu lagi. Tidak seceria dulu. Aii. Ndak best nya perasaan begini ni. Ya Allah ya tuhan ku. Kembali kan semangat dan diri ku yang dulu. Ceria walau apa pun yang terjadi. Sekarang aku perasan aku pendiam sikit. Mungkin sebab bebanan yang aku rasa ne aku jadi pendiam sikit. Sikit la. Haha. Tapi memang berubah. *sigh

Mungkin life sebenar d U ne aku belum rasa lagi kan? Mesti belum. Kalau begini la rasa nya hidup d U. aiyaa. Ndak best nyaa. Sendiri-2. Huu. Susah bha. Aish. Malsa la mau cakap suda. Bikin stress jak kan? Haha. Malam ne aku mau pergi library. Sendirian lagi. Mau buat assignment. Hari sabtu ne mau presentation suda. Wish me luck oke guys. Hmm. I think that’s all for now. Nanti ada mud ceria sikit. Aku akan tulis entri pasal baru-2 ne aku ikut family camp untuk School of International Tropical Forestry (SITF). Oke then. See ya in the next entry good bye :D

No comments: