29 September 2014

i've reach the maximum point.

Assalamualaikum w.b.t

Hi semua! Mari kita happy happy kali ni. Jangan sedih sedih lagi. No no no. kenot kenot kenot. Who else yang mahu naikkan semangat kita yang down teramat tu balik. Kalau bukan diri kita sendiri. Its all start from diri kita sendiri juga. Terima kasih kepada semua girl friends dan boy friends yang membuka mata ne. Terima kasih banyak-banyak. After banyak benda benda yang bangang abadi lah bilang orang. Aku sudah buat last few weeks disebabkan oleh seteghes yang high level. Kaw kaw punya. Haha. Now we need to change that. Suntik semangat baru dalam diri. Lupa kan apa yang patut. Buang apa yang perlu. Teruskan hidup. Banyak lagi cabaran lain yang menunggu. Better ambik cabaran yang membawa kebaikan untuk diri sendiri daripada menunggu orang yang tidak kunjung tiba untuk di tunggu selama hari ini. Mungkin memang bukan jodoh. Harap-harap lah begitu. Sebab aku malas sudah mau tunggu. Tunggu tu penat. Aku penat dan aku terseksa dan aku cukup menyeksa diri dan perasaan aku sendiri. Alolo kesian diri ku. Miahahaha. Kesiankan diri sendiri. Nguekss. Biarkan lah dia dengan labu-labunya.

 Ya Allah yang Maha Esa, bantu aku ya Allah. Bantu aku untuk terus kuat menjalani kehidupan ku yang ke hadapan. Aku tahu semua yang jadi ini pasti ada hikmah di sebaliknya. Engkau lah sebaik-baik perancang ya Allah. Terima kasih atas dugaan ini ya Allah. Ya Allah, terus berikan aku kekuatan ya Allah sebab aku rasa lemah sekali. Lemah sekali. Lemah sekali. Bantu aku ya Allah. Amin amin yarobbal alamin.


Yeah, doa itu perlu. Amat amat perlu. Time susah, doa. Time senang, pun doa. Jangan time susah ja berdoa. Time senang lupa. Bahaya tu bos ku! Aku harap la mulai hari esok. Eh salah. Mulai saat ini. Aku boleh lupakan dia. Dia nda pernah pun mau muncul dalam hidupku. Ahhh! Sudahlah. The more we cakap cakap pasal dia. Tambah susah la aku mau lupa tu kan. Aihh bengong. Nampak tak kebengongan nya di situ? Balik balik mau cakap pasal dia. Malar jok! Haha. Oke. Mulai saat ini. Jangan cakap pasal dia lagi. Kalau teringat tu apa boleh buat la. Yang penting jangan cakap pasal dia. Semakin kita cakap. Semakin lah jugak kita susah mau lupakan dia. Betul kan? Haa. Babai lah kau sana. Babai babai babai! Zipp mulut. Jangan cakap. Sshhh. Enough. Hahahaha. Start suda sot-sot. Masuk air suda. Hahahahaha. Oke lahh. Babai lah jugak uols. Stay tuned ! love ya :D






i want to add a lil bit more. 

h-axis = level of willingness
d-axis = time taken for waiting

khas kepada sesiapa yang kurang jelas lagi. berikut merupakan graf yang sesuai digunakan untuk describe my tahap kesanggupan untuk menunggu. hahaha. ada juga point maximum di mana badan ini tepu (saturated) sudah, dalam bahasa kasarnya, muak sudah mau menunggu. hope this graph can help you guys to understand my current situation. miahahaha. and i have reach the maximum point. xoxo. tataaaa :*

No comments: