15 November 2011

aku bakal merinduimu :(

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~


em..mau mengadu ne..nda lama lagi balik kolej..hmm..study lagi..buat report lagi..setiap minggu lab report ja ada 3..quiz lagi..chem clique lagi..task lagi..alalaa..tapi sebenar2 nya kan..lau kita nda buat suma ne..mesti hidup bosan kan..tengok jak la macam sekarang ne..cuti..bosan..memang suda sebati..haha..tapi masalah nya sekarang ne..kalau pula suda start sem ne..nda dapat la selalu hupdet belog aku ne..eh berapa banyak 'ne' daa..haha..mula la balik berhabuk kesian..hmm


gambar ini hanya untuk hiasan xD


oke la..suda alang2 aku buat entry sekarang ne..mau cerita sket laa..tadi kan..aku pegi mandi2 d kolam cne kompleks sukan likas..ada la satu orang macik kesayangan aku teman kan aku mandi..haha..dya nda mau nama dya d mention dalam belog ne..haha..kolam tu kan tutup jam 7..so..kami pun naik la pas pacik2 menjaga d ctu tu tiup sewel..eh salah..wisel..haha..ppprrrtt ! kunun..kami pun pegi la salin pakaian..sekali nyaa..ada masalah saaaangatt la besar..mau tau ka? astaga..malu mau share..tapi mau jugak cerita pengalaman bengong ne..haha..begini..tyme d rumah tadi..aku suda prepare aku pny cardigan ngan seluar..sekali nya..aku mau tukar baju..teda plak dalam beg tu..naaa..matik..tp barang2 pakaian macik ku lengkap pulak..mungkin pakaian aku tertinggal d katil kali..nda temasuk dalam beg..dress ja aku ada..so aq pkai ja la tu dress..dengan seluar yang basah..tapi suar tu sudah perah sekuat hati laa..lembab2 suda jadi nya..haha..ending2..shawl yang aku pakai td..nasib baik laa panjang..aku kaver tangan aku pakai shawl jaa..jadi la pulak macam ustajah2..labuhh..tapi besuar legging..haha..gila sesat ! saaampai opis nya..nasib baek kurang orang..ya la..office hour kan smpai jam 5 jaa..my mcik ambik ot *overtime..sekarang ne aku masi d opis mcik aku la ne..dya tuuu sana buat keja..aq d siiiini layan belog aku..haha..selamat bekerja macik ! haha..naahh..tu ja aku mau share..abes ceritaa..



KML..tunggu aku arr..aku datang ne..haha..kilik :P

-fazleeayu-

3 comments:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

sweet je nda mau ya? hihihi

btw, salam kenal ya dear :)

bljr rajin2 tau :)

Fazleeayu said...

salam kenal jugaa :)

oteh2..i will study rajin2 ;P

Miss Volvo said...

uih mcm sabahan ja ba kihkih