28 November 2011

dingin nya angin malam ini

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

how come i can feel this kind of feeling? feels like its was just me in this world..without no friends..while in fact..i have soo many friendsszz..i miss my family..my mum..my father..my sis..my bro..all of them..huh..so stressful..tambah2 lagi sekarang ne cuti 3 ari..rasa macam mau gila pun ada..teda aktiviti langsung yang boleh di buat..aku tidak boleh sekadar duduk diam..aku bukan orang yang macam tu..aku mesti keluar dan bukan terperap ja dalam dom..teok movie sampai 4-5 cerita dalam sehari..bosan la menghadap leppie setiap jam..aku mau keluar pun..aku nda tau mahu p mna..teda kawan mau outing..pastu aku di larang keluar sendiri..kalau dulu..aku memang selalu buat gerakan solo turun p bandar..tapi sekarang..nda bole..mamy marah..ummie marah..mesti ada kawan..takut jadi apa2 ngan aku..kena culik ka.apa ka..okeh laa..aku akur jugak..dorang orang tua aku..mesti risau pasal keselamatan aku..tambah2 lagi aku kan nun jauh dari jagaan diorang..tyme aku nengok movie tu..aku nanges..aku nanges sebab cerita tu memang sedih..dan..aku menanges sebab aku stress..rindu family..HAHA..ksian nya diri ku ku rasa..betul2 macam teda kawan la..mau texting pn..nda tau mau texting siapa sudaa..kalau dulu laen cerita laa..ada jugak kawan aku tuu..ble d mcg2 selalu..tapi sekarang..nda mau sudah aku text2 dya selalu..ada sebab kenapa aku buat cam gtu..aku nda mau terlalu rapat dengan dya lagi..aku takut..baanyak perkara yang buat aku takut mahu rapat dengan dya lagi..mungkin sebab itu jugak la aku stress..aku nda boleh rapat dengan dya lagi..itu pun salah satu kehendak ku..aku rasa aku buat ne untuk kebaikan diriku jugak..so..i take the risk..kawan macam besa..yang paling besa laa bilang orang..nda mau suda rapat2 macam dulu..huh..cukup la suuda aq curhat sampai sini rasa nya..nanti tulis punya tulis..eh..taip punya taip..tekeluar pulak cerita private..tebongkar pulak rahsia aku..HAHA..sorry guys..i believe each and single prson of us have his or her own secret in their life rite..and i have one also..nothing to tell yaa further..just until here..bye :(



miss you CHICCO :(

No comments: