29 November 2011

ouh my gosh !

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

baca dari atas sampai bawah..jangan skip2..haha..mesti best ne..gerenti

morning yaww ! i just want to share about my crazy morning for today..haha..actually its quite funny and nervous story..as for me laa..i guess..haha..oke..before that i want to ask for your apologies because while i'm typing this story mory glory gloryy..there will be many words of 'haha'..haha..okeh..continue..

today is suppose to be a nice morning bhaa for me..tapi kan..haha..aku sangat la bengong pada pagi ini..kan hari ne kelas kami start lambat..sebab teda praktikal fizik bhaa..so start kelas jam 10..aku pun set tyming dari semalam..mau bangun jam begini..buat itu..buat ini..oke..aku tinggalkan memo d meja rumet aku..c mayleen..aku bagi tau dya.."could you please wake me up when you want to go to class? "..yes..she's already wake me up this morning..but the point wasn't there yet..this story is also very closed to her la ne..adui..haha..macam mau nda mau pulak aku bagi tau ne cerita ngan kamu bhaa..haha

oke..mayleen kasi bangun aku..terus aku p mandi laa..aku kunci bilik..suda siap mandi apa sumaa..aku pegi bilik la balek kan..kunci..but the key..i just put it at the tombol pintu..the i wear clothes..then i turn on my leppie..connect to internet and so on..lepas tu aku ambik peluang keemasan ne sementara tiada rumet suma dalam bilik..aku cabut bulu armpits..haha..haha..haha..LOL..*malu nya mau bgi tau neh..astaga..

lepas tu..saat ini laa..mau gugur jantung ku..actually semalam kami ada perjumpaan dengan felo bhaa..felo ne macam warden asrama laa..tapi bukan warden..d panggil elo dorang ne..lecturer d KML ne jugak laa..taklimat asal ada kerja2 pembaikan d tandas tu..so felo bagi tau pakai pakaian yang senonoh laa..buakn yang tidak senonoh..haha..lepas tu..felo jugak ada cakap pasal diorang mau buat spotcheck dalam bilik tyme pNp..kalau2 ada student stay d bilik tyme pnp punya time..haha..okeh2..sikit lagi hampir mau dekat ne klimaks cerita..carry on reading..hoho

aku kan dalam bilik ja pagi ne..mayleen suda pegi kelas..mening suda pegi kelas..ambar suda pegi kelas jugaa..maka adalah bunyi asing dari luar yang menakut nakut kan aku..tapi first2 tu aku ingat kan makcik2 cleaner yang selalu ambik sampah d tong sampah luar bilik kami..tapi..macam laen2 jugak aku dengar bunyi nyaa..kipas dalam bilik on..lampu on..leppie on..zaapp ! aku pun mula lah berdebar macam jantung ku nda mau berada d tempat yang sepatut nya sudah..dalam fikiran ku.."habislah aku..mesti felo meround ne..habisla aku" *penyesalan berlaku seketika..hoho..after that..curtain d selak..curtain pertama..curtain kedua..dan ketiga..omg ! felo ! aku pun sembunyik d sebalik loker..tapi aku tau..mesti kedapatan jugak sudah ne..kantoi3 ! 

bunyi gugusan2 kunci yang banyak kedengaran..aku pun terbayang..mesti kunci nya satu beg ne..aku pun mau2 pasrah suda d situ..redha dengan apa yang akan jadi dengan aku lepas ne..pintu pun terbukak..dann.. !! oushitt ! mayleen !! bodok kau..aku sangka felo..dengan bibir yang pucat dan diri yang bersedia untuk d marah dan di soal dan macam2 la lagii..punya la aku bergegar time tu..macam orang pakinson jak..haha..kesian pulak aku pegi bagi pangkat dengan c mayleen pagi2..haha..dia cakap dya sangka teda orang dalam bilik..dya sangka aku still d toilet..tu la dya p selak2 curtain segala..dya teda niat pun mau takut kan aku sebenar nyaa..haha..dya teda kunci bha tu..dya mencari2 kunci nya dalam beg tyme aku dengar macma2 ada orang jugak d luar bilik tu..tambah suspen la aku d situ..haha..tapi dya ketawa jugak la teok mukak aku pucat macam hantu momok..haha..rupanya kelas nya pun cancel..tu la dya balik bilik..huhu..memang saat yang seram la aku lalui tadi..sampai sekarang ne bhaa tangan aku sejukk ! haha..tapi sekarang lampu off suda..huhu

bhaa..the moral of the story..berani buat berani tanggung la baii..haha..jangan la ambil risiko lau nda sanggup mau tanggung..iya laa..dalam hidup kita ne kan..ada banyak keputusan yang perlu kita buat dengan bijak..sama ada hanya melibatkan diri kita mahu pun orang laen..renung2kan laa..aceceh..haha..what the fish betoll ! haha..oke enough2..penat ketawa..haha..haha..haha..oke..thats the last haha

No comments: