06 December 2012

kehidupan sebagai seorang pelajar :)

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

hye semuaa. beginilah kan kehidupan sebagai pelajar. memang la banyak kerja yang perlu dibuat. perlu diselesaikan. semua tu dari kita jak. macam mana pengurusan masa kita. macam mana mau handle masalah. oke membebel. haha. aku tengah siap kan esei. assignment untuk ada lah subjek d UMS ne yang aq ambil. ada lah sikit. haha. apa yang ada la sikit ne? haha aku pun ndak tahu laa. aku macam mau merepek jak rasa. mau rehat jugak bha ne otak kan. huu

ne la akibat nya ne kalau selaluu tangguh kerja. kerja yang sudah lama di bagi. bila due date assignment ne mahu d hantar jugaaa la abru mau sibuk-sibuk buat. alaa. biasalah tu student. huu. aku sedar bhaa. sedar juagk ndak bagus ne buat kerja last minit. tapi apa kan daya kalau kudrat ne yang malas. haha. sekarang ada lebih kurang 6-7 assignment ku yang mau dihantar dalam masa terdekat ni. ada yang buat dalam group. ada yang individu. huu. tapi? semuaa nya in progress. itu pun baruu awal-2 part of assignment. apa laaa. rupanya kawan-kawan satu group aku pun sama malas macam aku jugak kan? haha. kalau begini lah cerita nya ni. alamat ndak tahu la macam mana keadaan pointer nanti ni kan. mudah-mudahan jak lah okay. insyaALLAH masih sempat untuk struggling. insyaALLAH !

aku ada aim ku sendiri. dan aku ada cara ku sendiri untuk mau capai aim ku. insyaALLAH akan aku usahakan. siapa ndak mahu pointer tinggi kan? insyaALLAH akan ku ulang benda yang baik yang pernah berlaku zaman matrik aku dulu. even ndak dapat empat rata. tapi hampir disitu la kan. alhamdulillah syukur kepada ALLAH. :)

apa yang penting. aku ndak terlambat untuk sedar bahawasanya final exam tinggal satu bulan jak lagi. aisehmann. bahawasanyaa. macam ikrar. hahaha. iyaa uols. final exam akan start on second of Jan. insyaALLAH.

so? now? how la ne? mau switch to exam mode ka? ermm. aq rasa belum lagi ne. sebab apaa. assignment belambak. perlu dikurangkan dulu assignment-2 sekalian ne. then only i will start my effort on studying. haha. btw. WISH ME LUCK ! :D

-fazleeayu-

1 comment:

Syuhada Nasya said...

gudluck ! kita pon mcm tu jgakk.. ehhehe