11 December 2012

tumpang gembira untuk dia :)

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

hye semua. sapa dia tu yaa? hehe. sebenarnya dia tu merujuk kepada ex bf ku. eh. bole pulak aq cakap pasal dya lagi kan. haha. macam begini ceritanyaa..


memang sudah lama aku tahu dia ada girlfriend baru. cewah. girlfriend baruu. haha. dia sendiri yang bagi tahu aku. dia ada mesej. time dia bagi tahu tu. aku rasa bersyukur sangat sebab ada sudah orang mau jaga dia kan. plus yang paling penting. dia boleh lupakan aku. yeahh. haha. jahat jugak aku ne kan. kejam. aishh. biar kan laa. haha

kelmarin. girlfirend nya PM aku d fb. dia tanya la aku ne ex gf si dia ka. ndak jugak dia tanya banyak laa. tapi ada la juga gf nya tu PM kan. gf dia cantik ohh. fuhh. boleh tahan jugak orang nya. comeoww gtu. haha

eh. aku nda mahu la jugak cakap banyak kan. silent is better than pokpek2. haha. nanti karang ada hal lain pulak yang timbul. i just want to say that i'm happy for them. that's it. ada kelas ni. haha :D

oke thank you for reading. byee :')

No comments: