16 January 2013

A thousand years :)

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ~

hye semua. aku bosan. aku mau share cerita. sikit-sikit2 jak. mau merepek sikit-sikit. rindu suda bha mau berleter membebel dalam belog ne banyak-banyak. haha. sebenarnya banyak oke? huhu. oke la. A thousand years. lagu tema filem Twilight yang gempak tu. haaa. best kan? aku suka. kamu sukak ka jugak? kami sukaaa. siapa kami? aku dengan boyfriend ku laa. miahahaha.

aku mau cerita pasal si cinta hati yang sekarang ni dalam perjalanan balik ke Sabah !! One step closer.. lalalaaa. yeahhh !! aku happy berabis gilak mau mampus ne sekarang. aaarrghh ! lama betul suda nda mnengok muka nya yang comel tu. boyfriend i comel okay. haha. i love him. so much. for a thousand years. infinity years. mau nya aku kawin sama tu anak. tapi naaa. awal bhaa kan. sabar dulu bos. hahaha. belajar dulu kami. kasi habis dulu kami punya ijajah ini. haha. bilang orang bajau yang tua2. 'z' dorang ndak lurus kan. izajah jadi ijajah. haha. nehh. jahat nya aku. maka aku pun bajau. hahaha. oke naa arung ! haha

and then. i promised to you guys. my dear readers. nanti nexxxxttt entry. sure best punyaa. guess what ?! TRAVEL !! yihuuu. the place is confidential. okay. rahsia. secret. nda mau bagi tahu uols. nanti uol kejar nak mintak sainn ! hahaha. joke oke. perasan retiss lagi aku sekejap kan. haaaa. aiyaaa. 

ehhh. aiyaaa *cinak . aiyoyooo*tamil. adoooiii *malay. excited benor ghase nye mau menulis entry kali ne yaa. tersemangat lebih sikit sebab semalam baca entry lama. correction uols. bukan dua tahun lebih usia belog ne okay. tapi about four years !! wahh. its a long time ago kan. since 2009. masi budak kecik lagi aku. umur 16 tahun. haha. sekarang ? berapa la suda umur ku? 20 !! aaarghh. macam aku nda percaya plak tahun ne aku berusia 20 tahun already. digit puluh tu. bikin seram okayy. haha. 20. omaigod. haha.. macam mau dewasa suda ne kalau umur 20 ne. haha. mataii. aduhh. terlebih sudaa. haha.

as usual la kan uols. kalau aku start merepek2 membebel2 dalam belog ku ne. memang akan banyak la "haha" words. haha.. again. hahaha. and again. hahaha. yeahh. aku sukak ketawa orang nya. hentam la orang mau cakap apa. yang penting kita happy. betol tak ? **wink2 :P

ermm. mau setory lagi. move on and on. esok ! last payyyperr. last paaayyyyperr. yahuuu. esok exam aku last payyper. haa. asal sebut paper msti paayyypeerr. macam si Jozan cakap dalam Lawak ke der. haha. lucu gilak tu dua ekor munyit. hahaha. bikin sa katawa jak tinguk diurang punya prangai. nah. takaluar suda loghat kk sa. haha. salah lagi. eh.. haha. orang Tawau bha aku ne eh. miahaha. ada aku kesah kan aku mau cakap loghat apa. mau dogok kek mau bajau kek mau semnanjung kek mau thailand kek. biar la bha kan. baru best kan kalau banyak2. apa tu bilang orang sains2. variasi? naaa. itu diaa. variasi nama nyaa. yihiii. jangan la bacat. haha. aku tulis untuk bacaan aku di masa hdapan okay. aku suka. aku suka. aku sukaa ! :DD

after the payyerr finished. what's next ? malam nya kita ramai2 jumm pegi jumpa cinta hati kitaa. yeyehh. jumpa cinta hati. yeyehhh !. haha. dasaar. umur 20 tahun pun masi macam 2 tahun kan. haha. memang kurniaan tuhan la kan aku ne memang childish. hahaha. selalu ja kepoh. orang selalu cakap aku ne kepoh. haha. hantam laa. cinta hati ku cakap. "gasak syak laaa". haha. wahai cinta hati. kau terima jak la ya keadaan cewek mu yang childish ne. eleh. ko pun sama jugak childish. hahaha. wuekk :P . i love you baby. ! haha.

ini some mms yang my cinta hati bagi time si cinta hati berada di kejauhan. huu. cute right this picture? and the quotes is the most important thing. sweet ! my sayang is saaaangat sweet ! macam gula. eh. kalah gula! haha. i love him so much ! thanks to Him and him cause until today i able to smile like ngeeeeeee *sampai telinga :D

oke la sampai sini. penat mau taip suda. to all readers. thanks sebab sudi baca sampai habis yaa. thank youu.  kalau sudi. drop lerr jejak. comment kaa. apa kaa. hehe. thanks a lot to WD supporter yang setia membaca. love uols. byee :)

No comments: