05 June 2010

artis zaman sekarang

salam

first of all..thengs and welcome to ma new follower..! he3..i hope ol of eu can enoy reading ma blog..saya berblogging ne apabila ada benda yang maw d kongsikan..maybe dari segi aktivit harian..crita2 hawt..law borink2 bule melalut dalam ne..he3..so..kepada sesapa ja yang berminta bule la meneruskan pembacaan kalian..hak3..law yang tia berminat t0e..assalamualaikum..bubye bwat anda..bule cari butang 'x' pada sebelah kanan komputer orr mybe leppie anda yang mahal2 t0e yaa..then klik ja d ctu..ha7
erm..maw d jadikan cerita..artis sekarang ne..dalam iC ja la islam kot..tapi pakaian..fulamak..bukan main lagi..hoho..kita semua pun tahu kan..jadi artis ne banyak duit..tapi yang saya heran ne..diorang macam tidak cukup duit pulak maw beli kain kan?? urmm..yang bwat malu nya nih..artis yang bukan islam p0wn bule taw adab berpakaian berbanding orang islam..ish3..bukan nya maw mengata la kan..tapi kita sendiri p0wn bule nampak..n saya taw saya ne x perfect untuk mengkritik orang lain...tapi saya p0wn sedang berusaha untuk meng'improve' kan diri dari semua aspek..hoho..begitu ya..

 
haa..umie saya suruh nyapu..jap erk..hak3

 
---orait..'sudah siap sapu ummie..' hu3..rajin kan anak sulung ummie..sapa lagi yang maw bwat suma kerja tuh law bukan saya..mna ada pembantu rumah kesian..he3..sapu rumah ne kejap ja..al-maklum la kan..rumah saya ne..tidak la besar mna..besa2 ja..muat untuk kmi sekeluarga berteduh dari segala macam jenis hujan ribut angin kuat..rumah ku syurga ku..!! rumah yang bercat kuning dan banyak hasil karya seniman agung adeq2 kecik akuh..ngaa~..haish..apa yang saya merepek ne..ha7..

 
back to the story para pemirsa ( indon words ) hik3..selalu jugak saya nampak gambar2 artis pujaan entah sapa2 ja.. yang pakai pakaian yang agak2 menjolok mata..trutamanya dalam majalah2 yang d jual dua hingget berapa pulosen ( tasuke ambik taw )..d pamerkan laa d mana2..adedei..maw tenok example?? bulee..jap ekk..hupload first..ngee~
 


waw..ada kamal adli la..! minat ngan KAMAL ADLI..! hoho..snyuman?? manis gtuh..

sapa la gerangan artis ne kan..? hak3..seksi..hu3

 
ermm..sbelum nih..saya p0wn perna jugak sebenarnya pkai pakaian yang seksa sket..i admit it..tyme saya pegi mandi2 d TBT baru2 ne..erm..actually sebelum nih memang pakai gt0e p0wn law maw p mandi sna..tapi macam ada pulak perasaan malu sbab tayang aurat cam t0e..timbul rasa insaf sket..he3..iya la kita ne kan manusia..kadang2 alpa jugak..insya Allah len kali tia bwt lagi..n akan try sehabis baek untuk jadi yang labih baik..amin..saya maw sangat jadi pompuan yang pkai tudung..tutup aurat..ee..best nya law saya dapat jadi mcm t0e kan? one day..saya mesti try..! caiyok..!

 
eh..tia apa apa ka saya publish2 dorang punya picture ne..? he3..rasanya tidak pa2 la bhaa kan..bcos..suma ne bule d bwat pengajaran kan?? bukan maw mempermalukan ka apa..benda yang salah kan kita harus jadi kan teladan..hoho..jan marah erkk bwat peminat2 artis yang jadi example nih..pic diorang ja yang saya sempat snap..tu p0wn dari simpanan adeq saya..dya kan minat stacy..ternampak pulak pic yang gambar seksa nih..hua3..

 
p/s : kita suma doa eyh..mudah2an pintu hati kita semua d buka kan oleh yang maha Pencipta alam semesta..hidup d jalan yang diberkati Nya..

 
-fazleeeayu-


 

No comments: