25 June 2010

rinduu nyaa~

assalamualaikum warahmatullahi wabrokatuh

yeaa2..lama sungguh tidak hupdate..perasaan rindu tebal dalam diri..walaupun tia tao mao crita apa..tapi mao jugak post entry baru..sekarang ne..maw bwat entry indon version..yea..yea..yea..memang ada kaitan dengan sinetron kegemaran rakyat MALAYSIA pada ketika ini..Benci Bilang Cinta..dimas subekti yang encem itu loe..ha7..addicted oredy !!

memang gampang banget terpengaruh ama loghat yang sering tonton ! lihat aja sekarng..buktinya..gue lagi bikin entry dalam versi indonesia..he3..gue sekarang lagi nonton bola..seru deyh pokok nya !!

 [ [ PORTUGAL VS BRAZIL ] ]

dan gue..milih BRAZIL..yeah! kad kuninig nya t0e dari tadi melayang terus deyh..ngapain yaa? mainan mereka itu kayak anak kecil aja..ha7..makaa..profesional..hoho..lagi beting ne ama nyokap ama bokap gue..gue ama nyokap gue milih BRAZIL..manakala..bokap ama adeq gue milih PORTUGAL..sapa yang kalah harus ngebayar RM15.. * dewasa RM 10..*kanak2 RM 5..ha7..yea2..dat's the condition..he3

kad kuning nya keluar lagi!! wadduh..banyak banget! kasar banget main nya..bisa2 cedera t0epemain kesayangan gue..biar p0wn pihak lawan bagi syaa..tpi kalo namanya idola..nggak perlu d perdulikan..he3..

haa..terer kan sya speaking indon ? he3..*kad kuning lagi..ermm..esowk ari sabtu..tapi kami ada majlis sambutan hari guru..so..kena hadir la jwab nyaa..pkai baju uniform purple kami..PRS..mama zue yang suruh..then..esowk kami punya tugas is..tolong2 pa yang patut..macam besa la kan..alaa..*DIAMOND LAH YANG TERBAIK...! ha7..tetiba ne..bgini bhaa..tadi di kelas..me and ma fren..c asma keep saying about the iklan..ha7..lucu laa..just forget it..keep on blogging~

feel happy and ada la jugak unhappy sket..he3..sbab? suma paper sya pass! alhamdulillah..n Ujian JPJ sya tadi p0wn pass jugak...alhamdulillah jugak..he3..yg unhappy paper physics sya failed..sediy :(

tadi petang saya join pertandingan menyanyi..peringkat saringan..dapat la masuk final..he3..alhamdulillah..mao nyanyi bgus2..lamaa sua saya tia nyanyi..law menang nanti kan..bule dapat adiah..huhu..best nya t0e kan..KALAU laa..he3..bhaa..jadi..tu jea la yang dapat sya kongsi d entry kali ne..daa..

p/s : mudah2an BRAZIL mnang..he3

-fazleeayu-

No comments: