08 June 2010

sedih ne

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh

erm..geram ne..tadi bangun pagi ja..maw besiap siap pegi TBT ngan elin..maw pegi mandi2...busan dok ruma ja..sekali saya sua abes mandi..abah kata jan pegi sebab uncle saya tidak kerja ari ne..jadi teda orang teok2 saya..jaga sya d sna nanti..alalaa..geram nyaa..aaaarghh!! asal kan saya maw pegi TBT ngan c elin mesti tia dapat..tia d bagi..adei..mesti sekarang ne dorang tegah enjoy2 mandi manda d sungai..hmm..pa bule bwat la kan..abah larang pegi..tapi nnt petang maw pegi heway kot..hang out sorang2 teok laut..*dalam planning ja..blom taw lagi bule pegi ka tidak..waa :(

d pesbuk pulak..kawan saya aema sent message..dya kata ;

"Buat semua shbt saya yg sy sygi kat fb ni,sy mohon spya saudari delete gambar2 saudari kat fb ni...sy mndapat mklumat bahawa Yahudi Laknatullah sedang giat "scan" body muslimat...krna pengkalandata adalah hak milik penuh israel.....tlg ya shbt2...saya menyeru gt2....Allahuakhbar!!!

sayangi diri anda & saudara2 muslimat (pmpn) anda....wallahualam... "
 
so..dengan berat hati sekali..sya p0wn men'delete' sumaa..gambar2 saya..aema kata ne suma demi maruah dan ISLAM  (:
 
p/s : boikot Israel..!! ALLAHUAKBAR !!
 
-fazleeayu-

No comments: